A minőség papírforma

oriasplakat

2015-ben a Forest-Papír markánsan változtatta meg a teljes cég- és termékarculatát, hogy hosszú távra, időt álló megjelenéssel debütáljon a márka a fogyasztóink és partnereink előtt. A megújulással azt hangsúlyozzuk , hogy a Forest

  • olyan magyar tulajdonú, a kezdetektől saját erejéből fejlődő márka, amely képes volt az általános magyarországi valóságot meghaladó arculati lépésre.
  • Elkötelezettek vagyunk számos érték, így a mindennapi esztétika általános szintjének emelése mellett is. Hiszünk abban, hogy a fogyasztók értékelnek és megszeretnek mindent, ami bármiben kiválót és kiemelkedőt ad a hétköznapokban úgy, hogy, még kifizethető a számukra.
  • Hiszünk mindenben, amitől “Szép lehet minden nap”. Forest felfogás szerint a teljes és élhető élet az apró, és elérhető részletek összességén múlik …
  • Az “új” Foresttel a múltat megbecsülve, abból táplálkozva, a jelent megértve építjük a jövőt.
  • Hiszünk abban, hogy ez a “megújulás” jól kapcsolódik a tradicionális múltunkhoz, kiegészíti azt. Aki megérti az üzenetet, azt érzi majd: ”Eddig miért nem volt ilyen”.
  • Hiszünk abban is, hogy a fenti törekvések bármilyen drasztikus promóciós stratégia nélkül is szerethető - ideális esetben a legszerethetőbb- háztartás-higiéniai papír termékek közé emelheti magát.