Toalettpapír csomagolásokról

Vélemény: Kedves Mindenki aki a Forest-Papír Kft csapatát erősíti!

Folyamatosan keresem és vásárolom termékeiket elsődlegesen és másodlagos is egyben azért, hogy támogassam Önöket, ugyanilyen súllyal bír a termék minősége melyre bizton számíthatok minduntalan. A mai napon WC papírt kerestem, és döntésem a Bianka Hárs 24 db csomag mellett maradt! A csomagot igyekezetem levenni a polcról, ám ahogy ezt megtettem a csomagoló fólia megnyílt annak okán, hogy nem volt kialakított fül amely segítséget adott volna ahhoz, hogy azt kényelmesen megtegyem! Átnéztem a polcon lévő csomagokat és több is megnyílt ami azt mutatta, hogy más is hasonlatosan járt, avagy már a polcra történő kipakolásakor megtörtént. Kényelmetlen volt kivinnem az üzletből mert nem találni rajta fogást, nem lévén az a bizonyos fül, hisz elég nagy csomagról van szó! Volt körülöttem két vásárló akik hasonlóan hozzám WC papírban "utaztak ", az egyikük az Önök termékét vizsgálta, de miután mustrálgatás közben a szétnyílt fóliát meglátta, következő csomaghoz nyúlt, ám az is hasonlóan nézett ki. Majd a válogatást abba hagyta és egy másik márkát fogott meg és azt tette a kocsijába .A vásárlói pszichológia így működik, talán nem veszik rossz néven, hogy ezt megosztottam, de néha ilyen apróságokon múlnak a nagy dolgok. Segedelem gyanánt szántam leírni. Annyi bizonyos, hogy engem nem tántorított el a fül hiánya, de én csak egy ember vagyok !

Üdvözlettel:
Szép Viktória


Válasz: Tisztelt Szép Viktória!

A Forest Papír Kft. nevében először is szeretnénk megköszönni azt, hogy termékeink minőségét dicséri. Cégünk számára mindennél fontosabbak a fogyasztói visszajelzések, hiszen az Önök igényeit szeretnénk maximálisan kielégíteni. Nagy örömünkre szolgál, hogy meg van elégedve termékeinkkel és reméljük, hogy a jövőben is megtisztel minket bizalmával. Levelében említett problémát, miszerint a csomagolás nem volt megfelelően lezárva, egy gépbeállítási probléma okozhatta. Toalettpapírjaink gyártása során folyamatos a késztermékek minőség ellenőrzése, de sajnos a nagy gyártásszám miatt előfordulhatott, hogy pár csomag esetében a csomag lezárása nem volt megfelelő. Az Ön által észlelt problémát továbbítottuk a termelésben dolgozó kollégánk részére, hogy a jövőben fokozottabban figyeljenek a csomagok lezárására.
Még egyszer köszönjük, hogy megosztotta velünk észrevételét!


Név: Szép Viktória
Vélemény: Kedves Mindnyájuk!

Igazán köszönöm szíves soraikat! Minek okán napi szinten épp azon az oldalon ülök, ahol Önök / ha nem dolgozom akkor is :-) / amikor irányomba válaszlevelüket megfogalmazták, mondhatom bátran, minden elismerésem! A versenyszférában tevékenykedem, és igazán elkötelezetten, minden energiámmal az ügyfeleket szolgálom, mert meggyőződésem - nem elég egy terméknek a legjobbnak lennie a piacon, szükségeltetik hozzá egy - a termék/márka iránt elkötelezett gárda, akik mindezt pazarul tudják kommunikálni a legelső beérkező telefonhívástól egészen egy nagy megrendelés aláírásáig.Fantasztikus számomra azt tapasztalni, amit most Önöktől kapok, ez számomra ajándék, hisz oly ritka ahol is ily’ figyelemben részesítik az embert! Fanatikusan hiszem, hogy így kell ezt csinálni, teszem jómagam is, nem adom alább egyetlen napon sem, egyetlen ügyfél esetében sem. Egy alkalommal volt módomban Önöknél járni személyesen. Minek okán hiperérzékeny vagyok, megéreztem az irodaház auráját és az abban lévő hangulatot. Nyílván ez azon személyektől származik, akik ott tevékenykedtek épp. Akkor azt gondoltam: milyen klassz kis csapat dolgozik itt együtt, pozitív töltete volt az egésznek. Nos, most vissza is igazolták számomra mindezt!
Köszönöm az élményt, gratulálok!

Üdvözlettel:
Szép Viktória